فویل مش تکه‌ای با استارفویل

0 1,419

رنگ کردن تکه‌ای مو، مش یا هایلایت نام دارد که محبوبیت و طرفداران زیادی دارد. استفاده از کاغذ فویل آلومینیوم ساده‌ترین و رایج‌ترین روشی است که از آن برای مش تکه‌ای مو و هایلایت استفاده می‌کنند.

آموزش مش تکه ای مو با فویل آلومینیوم

در این آموزش می پردازیم به مش با فویل که بسیار راحت و رایج است و اصطلاحا مش تکه ای هم نام دارد که با کاغذ فویل انجام میگیرد. در این روش قسمتهایی را که میخواهیم رنگ بزنیم را جدا کرده اگر مش پر و کامل بخواهید باید از پشت سر و گردن شروع و یک لایه در میان موها را در فویل بگذارید و اگر میخواهید فویل کمتری بزنید فرق خود را باز کرده و قسمتهایی را جدا کنید برای شروع ابتدا فویل هارا مثلا۵ سانتی جدا کنید و و به اندازه ی یک سانت سر آن را تا بزنید و بعدا با نوک شانه لایه ها را به صورت زیک زاک جدا کنید و فویل را زیر موی جدا شده قرار دهید

در این مقاله به آمورش مش تکه‌ای با فویل آلومینیوم می‌پردازیم. در این روش قسمت‌هایی از مو که می‌خواهیم رنگ بزنیم را جدا کرده و لایه‌های مو را روی فویل می‌گذاریم. برای شروع ابتدا فویل آلومینیوم را 5 سانت 5 سانت بریده و سپس لایه‌های مو را با نوک شانه به صورت زیگ زاگ جا کرده و لایه‌های جدا شده را روی فویل آلومینیوم قرار می‌دهیم.

مش تکه‌ای با فویل

انواع مش تکه ای با فویل

۱- مش تکه ای (قسمتی) با کاغذ فویل آلومینیوم برای بالای سر

۲- مش تکه ای (قسمتی) یک لایه در میان برای تمام قسمت های موی سر

این نوع مش کردن برای موهای متوسط یا بلند با پایه رنگ ۶ (بلوند تیره) مناسب است.

شما می‌توانید فویل‌های مش با برند استار فویل را به راحتی از دیجی‌کالا خریداری نمایید.

منبع: www.starfoil.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.