استفاده از فویل آلومینیوم برای موی سر

0 6,117

آرایشگران برای مش کردن موها از فویل آلومینیوم استفاده می کنند، اما فویل آلومینیوم برای مو کاربردهای دیگری هم دارد که  در خانه هم می‌توانیم از آن استفاده کنیم. فویل آلومینیوم در آشپزخانه تمامی خانه‌ها وجود دارد و از آن استفاده زیادی در پخت و پز و آشپزی می‌شود. توانایی آلومینیوم در تحمل گرما سبب شده است که در آشپزخانه‌ها به عضوی ضروری تبدیل شود. اما بسیاری از ما از کاربردهای دیگر این فلز اطلاعی نداریم. فویل آلومینیوم در زمینه آرایش مو هم به ما کمک می‌کند؛ معمولاً وقتی برای مش و هایلایت کردن به آرایشگاه مراجعه می‌کنیم، استفاده از فویل آلومینیوم را مشاهده می‌نماییم.

چرا باید از آلومینیوم برای موها استفاده کرد؟

موها قسمت بسیار حساس بدن ما قرار می‌باشند و خیلی سریع آسیب می‌بینند. موها مهم‌ترین قسمت برای زیبایی چهره هستند. گاهی مجبور هستیم برای زیبایی بیشتر یا تنوع به سراغ موهایمان برویم و تغییراتی در آن به وجود آوریم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم. به همین دلیل استفاده از فویل آلومینیوم برای استفاده در موارد آرایشی بسیار کارآمد می باشد.

در ابتدا باید گفت که آلومینیوم به خوبی موها را از هم جدا می کند و موادی که روی موهای درون آن قرار می گیرند با موهای دیگر برخورد نمی کند.
فویل گرما را به خوبی حفظ می کند و این امکان را می دهد که بدون آن که مدام موها را با سشوار گرم کنیم، با یک بار گرم کردن، گرمای آن حفظ شود.
 همان طور که پیش تر گفتیم، فویل بسیار مقاوم است. به همین دلیل هر گونه مادّه ای می تواند بدون مشکل با آن برخورد داشته باشد. به دلیل این مقاومت، فویل را به هر شکلی که قرار دهید به همان شکل باقی می ماند.

 

سرعت دکلره کردن موها را افزایش می دهد

استفاده از فویل در دکلره کردن موها را می توان کشفی مهم در عرصه آرایشگری دانست. زمانی که مش ها گرم می شوند، رنگ یا دکلره سریع تر بر روی کوتبکول مو اثر می گذارند. اما در استفاده از دکلره باید دقت داشته باشید و با دقت مراحل آن را مطالعه کنید تا مو آسیب نبیند. بهتر است در این کار با یک متخصص آرایشی صحبت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.