زرورق رولی آلومینیوم

0 4,804

زرورق رولی آلومینیوم یا فویل آلومینیوم در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به صورت رولی در رول‌های مقوایی به صورت کیلویی و عمده تولید می‌شود که کاربردهای زیادی دارد. این محصول از ورقه‌های آلومینیومی نسبتاً نازک به دست آمده و به دلیل انعطاف‌پذیری خوبی که دارد، برای بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زرورق فویل آلومینیوم

ویژگی زرورق آلومینیوم یا فویل آلومینیومی

از ویژگی‌های زرورق رولی آلومینیومی یا فویل آلومینیوم می‌توان به وزن کم، خاصیت ارتجاعی و قابلیت شکل پذیری اشاره نمود و به دلیل غیر سمی بودن آلیاژ آلومینیوم، می‌توان از آن در آشپزی و پخت و پز استفاده نمود. این محصول با اینکه وزن کمی دارد ولی از استحکام نسبتاً بالایی برخوردار است و در برابر حرارت به هیچ عنوان نمی‌سوزد. هیچ گونه بویی ندارد و فقط اگر در مدت زمان طولانی به عنوان نگه دارنده مواد غذایی استفاده شود، احتمال داشتن عوارض جانبی وجود دارد. زرورق فویل آلومینیوم از مواد بسته بندی غیر‌سمی است و هیچ گونه آسیبی به سلامتی انسان وارد نمی‌کند‌.

کاربرد زرورق فویل آلومینیوم

  • با توجه به جنس ورقه‌ی آلومینیومی و نسوز بودن آن، می‌توان از زرورق فویل آلومینیوم برای پخت انواع گوشت خام بر روی حرارت و ذغال استفاده نمود.
  • با استفاده از زرورق رولی فویل آلومینیوم که به راحتی قابل شکل‌پذیری می‌باشد، می‌توان قالب‌های متنوعی در شکل‌های مختلف برای پخت کیک و شیرینی تهیه کرد. البته توجه داشته باشید که این کار با زرورق‌های ضخیم‌تر مناسب می باشد.
  • زرورق رولی فویل آلومینیوم در صنعت خودرو سازی، حمل و نقل و ساختمانی کاربرد بسیاری دارد و به عنوان ورقه‌ی کاربردی در جوشکاری‌، لحیم کاری و پرچ کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در رول‌های مقوایی به صورت تکی و عمده در استارفویل با نازلترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت عرضه و به فروش می‌رسد.

منبع: استارفویل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.