قیمت فویل آلومینیوم در هفته سوم آبان ماه 98

0 958
قیمت آلومینیوم در LME روز چهارشنبه هشتم آبان ماه، نسبت به روز گذشته، 9 دلار رشد داشت.

همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌شود، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه هشتم آبان ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه هفتم آبان ماه)، 0.5 درصد معادل 9 دلار به ازای هر تن، رشد داشت؛ به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه هفتم آبان ماه، آلومینیوم یک هزار و 737 دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و دیروز به یک هزار و 746 دلار به ازای هر تن افزایش یافت.

 قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه هشتم آبان ماه نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی چهارشنبه اول آبان ماه، 34 دلار معادل دو درصد رشد قیمت داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و 712 دلار به ازای هر تن، به یک هزار و 746 دلار به ازای هر تن رسید.

افزایش قیمت آلومینیوم در جهان در هفته جاری، همراه با روند کاهشی موجودی انبارهای آلومینیوم است؛ به گونه‌ای که موجودی انبارها از 961 هزار و 650 تن به 961 هزار و 375 تن رسیده، البته افزایش نرخ گاز که در این هفته شاهد آن بودیم نیز در رشد قیمت آلومینیوم تاثیرگذار بوده است.

اصولا قیمت پایه فویل آلومینیوم حاصل جمع قیمت روز شمش آلومینیوم به علاوه‌ی کارمزد تبدیل شمش آلومینیوم به فویل آلومینیوم می‌باشد؛ که البته مطابق تمامی کالاهای دیگر به این قیمت پایه درصد سود فروشنده (که بر اساس میزان خرید تغییر می‌کند) نیز اضافه می‌گردد. شرایط قوانین گمرکی و بازرگانی از لحاظ آزاد بودن یا نبودن واردات و تعرفه‌های گمرکی مختلف، نوع آلیاژ فویل آلومینیوم و … از جمله پارامترهای موثر در تعیین قیمت فویل آلومینیومی است. با توجه به تنوع بالای انواع فویل آلومینیوم و همچنین نوسانات شدید قیمت فویل که متاثر از قیمت شمش آلومینیوم و LME /(قیمت جهانی آلومینیوم) می‌باشد.

قیمت فویل آلومینیوم

منبع:

فلزات آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.